HTML

Euroring először...

2008.02.24. 16:09 | duck | 2 komment

Tegnap dél körül sikeresen lejutottunk az örkényi pályára, ahol az ebédszünt után fél órás bontásban léphettünk fel az aszfaltcsíkra egy kis oldalirányú közlkedés céljából.

Minden szépen is alakult, mígnem a második körben a kuplung megcsúszott, majd onnantól kezdve nem is tudtam sebbességet kapcsolni, csak a hármast... Úgyhogy a nap maradék részét ebben a fokozatban teljesítettem. Amikor megpördültem, akkor csak álltam a gázon, mert ha kivettem sebességből, nem akart újra bemenni.
A technika ördöge a nap vége felé - 5 óra magasságában - még megviccelt minket egy tőcsavar eltörésével, de mivel mi nem vettük komolyan és négy csavarral is visszamerészkedtem a pályára ő azon a kereken még egyet megroppantott. Itt ért véget az edzés.

Összepakoltunk, és elindultunk haza. De nagyon jó volt egy kicsit újra pályán lenni...

ui: se kamera és fénykép felvételek nem készültek, pedig a gépek nálunk voltak...:(

Címkék: edzésbeszámolók

A bejegyzés trackback címe:

https://duckdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr57352596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kockás Turbódarázs 2008.02.24. 22:17:48

Kezdésnek nem is rossz, //de nem értettem , hogy akkor most eladtad a 5ös és vettél egy 3xx touringot?és már megvan a futora a jogsid is ?//Lesz ez mág sokkal jobb! Én nagyon szurkolok!

duck 2008.02.25. 00:08:08

az ötös megvan. mellette van a 320d, mint csapatszállító..:) jogsi folyamatban, de nem kapkodom el...
süti beállítások módosítása