Tegnapi nap leteszteltük az elmúlt napokban belekerül új motorvezérlő elektronikát a Vems-et... Nagyon meggyőző.
Az új vezérlővel vége a vészprogramnak, és előjöttek az eddig szunnyadó lóerők is. Most már 350 Le környékén lehet a teljesítmény, és a fordulatot is kicsit kitoltuk. Most hétvégére a tesztüzemre 8200 lett beállítva, de a teszten símán vitte a 8600-8800-at is. Az autó vadállat lett..:)
Nagyon várom már a hétvégét, hogy kipróbáljam drift közben is a kezembe került plusz lehetőségeket.
Éljen a VEMS!
2008.11.13. 16:37 | duck | 9 komment
Címkék: autóépítés érdekességek
A bejegyzés trackback címe:
https://duckdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr90767364
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
hachiroku · http://ae86.blog.hu 2008.11.23. 22:47:55
Szuper :) Lassan már annyit forog, mint egy rendes Toyota 4A-GE :P
Nekem is hasonló elektronika lesz, csak a DIY verzióból, útban a MegaSquirt, meg még néhány apróság ;) Remélem a február elég lesz, hogy újra összerántsuk a vasat, addig megállás nélkül munka van :(......
Üdv,
Z
Nekem is hasonló elektronika lesz, csak a DIY verzióból, útban a MegaSquirt, meg még néhány apróság ;) Remélem a február elég lesz, hogy újra összerántsuk a vasat, addig megállás nélkül munka van :(......
Üdv,
Z
duck 2008.11.24. 12:55:00
Szia Zoli!!!
...de kipróbálni már nem tudtuk nagyon, mert az edzés elején bedöglött..:(
Valószínűleg a 2-es hengerben gyűrűtörés lett. Ezeket javítjuk, lehet kap új dugattyúkat is, és akkor mehet a rock 'n roll...
Tavasszal összecsapunk??:)
...de kipróbálni már nem tudtuk nagyon, mert az edzés elején bedöglött..:(
Valószínűleg a 2-es hengerben gyűrűtörés lett. Ezeket javítjuk, lehet kap új dugattyúkat is, és akkor mehet a rock 'n roll...
Tavasszal összecsapunk??:)
hachiroku · http://ae86.blog.hu 2008.11.24. 20:32:35
:( ....lényeg, hogy a 2009-es szezonig van idő megcsinálni. Gondolom nem szar 343 lóval gazdálkodni :) én csak genge 180-ra gyúrok ;) de az mocskosul hangos lesz, egy igazi 4AGE screamer :D:D:D
Tavasszal ??? simán, már alig várom a tsuisot ;)
Tavasszal ??? simán, már alig várom a tsuisot ;)
Szeri. 2008.11.25. 00:20:42
Sziasztok srácok!
Jó hallani hogy mindenki gyúrja a gépet!
Ugye nem baj ha jövöre megnehezítjük a dolgotokat??:)
Jó hallani hogy mindenki gyúrja a gépet!
Ugye nem baj ha jövöre megnehezítjük a dolgotokat??:)
duck 2008.11.25. 08:16:14
persze, hogy nem baj. Bár eddig az én dolgomat mindig saját magam nehezítettem meg. Nekem a versenyekre fejben kell fejlődni.
Hajrá Zoli, üvöltsön csak a kis hacsi...:)
Hajrá Zoli, üvöltsön csak a kis hacsi...:)
duck 2008.11.25. 11:25:51
ez egy e46 m3 moci, teljesen széria...3200 ccm és 343 lóerő, szívó.
Z0tya 2008.11.26. 10:42:09
Hát az nemszar:)
Ez volt neked idén is? Ákostól van a cucc ha nem vagyok indiszkrét? Mostanság jön ki új firmware, nagyon ígéretes dolgokkal, remélem a télen tudjuk tesztelni mi is.
amúgy ez motor ITB-s? Ha igen, alpha-N-el mentek vagy mappal.
Ez volt neked idén is? Ákostól van a cucc ha nem vagyok indiszkrét? Mostanság jön ki új firmware, nagyon ígéretes dolgokkal, remélem a télen tudjuk tesztelni mi is.
amúgy ez motor ITB-s? Ha igen, alpha-N-el mentek vagy mappal.
Szeri. 2008.12.13. 19:58:24
Szia Árpi!
Hogy áll az új masina?
Motort sikerült eladnond?
Hogy áll az új masina?
Motort sikerült eladnond?