HTML

Nagy sor kis edzés

2008.03.16. 20:36 | duck | 9 komment

Március 15-én, nemzeti ünnepünk napján tartotta az MDSZ a 2008-as esztendő első edzését a Tököli aszfaltkockán. Ennél szebben nem is ünnepelhettünk volna, mint egy kis gumifüstös kokárdás pörgéssel. Az idő kegyes volt hozzánk ismét, ragyogó napsütéssel és enyhe széllel ajádékozta meg a driftereket és a szép számú közönséget.

Reggel korán indultunk, így már 9-re leértünk a reptérre, ahol legnagyobb megleptésre már elég sokan voltak. Mindenki serényen pakolta le a trélerről a télen építgetett, heggesztett, módosított technikákat, és már itt sejteni lehetett, hogy a régi szép időknek vége. Amikor még 9-12-ig nem nagyon kellett sorban állni, ahhoz, hogy 4 körre feljussunk a pályára.













A nap gyorsan eltelt, sajnos sokkal kevesebbet tudtam a pályán tölteni, mint amennyit szerettem volna, de így is jó kis tréning lett a vége.









Készült pár külső és belső videó is. Ha időm engedi összevágok belőle egy kis anyagot, de ez még nem biztos...:)

Címkék: edzésbeszámolók

A bejegyzés trackback címe:

https://duckdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr10383669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robert 2008.03.18. 00:33:27

Hali!
Csak gratulálni tudok nagyon jol nyomtad, szépen és látványosan. Remélem kerül fel video mert kiváncsi vagyok rá:) És csak igy tovább.
Üdv. Robert

duck 2008.03.18. 08:04:36

Köszi Robert!
Néha egy teljes kört is lefűztem...:)
Mindent megteszek, hogy jobb és jobb legyek.
Videók lesznek, képek szintén, de csak 1-2 nap múlva.

Robert 2008.03.18. 08:37:56

Igen...Igen... Elég kevés kocsitol lehetett látni hogy végignyom egy teljes kört ugy hogy nem sokal be vagy a pálya felét nem egyenesen teljesíti:):) De hát ez nem 1xerü sportág. Amugy nemtudjátok esetleg nem lesz valamikor "örömautozás"? 1x kiváncsi lennék milyen is egy kemény gép, mert ugyebár az hogy ladával csapatunk nem egészen ugyanaz:D:D Amugy anyagilag egy ilyen verseny mennyire megterhelő ha szabad tudni? A képeket és a videot előre is kösszi ;)

Robert 2008.03.18. 09:06:10

Jah most olvastam hogy kb 10 perc 5 ezer ft:S:S:S:S

duck 2008.03.18. 09:22:52

Mit értesz örömautózás alatt? Drifttaxi?
Az mindíg van. Fel kell venni a pikótával a kapcsolatot, és ő megmondja mi a teendő. A nem profik, mint pl én is szívesen viszek embereket, ismerősöket. De természetesen nem ugyanaz az élmény mint Radírnál...:)
Anyagilag: még úgy is kisebb fajta vagyon egy ilyen edzés/verseny, hogy ez az egyik legolcsóbb technikai sport. A sok gumi (mégha használt is) sok üzemanyag, szállítás + a javítások. Nem beszélve az autóról...

Gabó 2008.03.18. 09:35:39

Ma kapok kamerát a főnöktől, úgyhogy ha minden jól megy, akkor már este lesznek videók! Majd linkelek be néhányat :)

Robert 2008.03.18. 09:57:45

Igen Taxizásra gondoltam természetesen. Igen nézegettem az oldalakat de hát ez elégé huzós anyagiakkal cserébe visznek, mert ugyebár 5000/10 perc:S Akkora taxizás ugrott marad a látvány, de természetesen az sem a legutólsó:)
Hát igen, azért gondolom nem olcso mulatság.De addig a jo amig vannak szponzorok. Amugy a kocsi az full gyári?

duck 2008.03.18. 10:24:58

Gabó:
Köszi, izgatottan várom. Ma digitalizáltam az általunk készített külső felvételeket. Ha küldöd a Tieidet, akkor összevágok egy rövid klippet...:)
Te mivel vágsz? (mert én még nem csináltam ilyet)

Robert:
Ha sokkallod, és jó agyok én is, akkor én viszlek egyet legközelebb, természetesen ingyen. Az élmény nem akkora, de bele lehet kóstolni.
Az autó nem gyári. Egy e46 M3-as (343Le) motor van benne az e36 coupé kasztniban, ami egy TDS hajtásláncot gyötör (kicsit rövid is). Ezen kívül van egy kemény ültetés meg néhány apróság. De most épül az új, itt nyomon is követheted. Az profi lesz!

Robert 2008.03.18. 11:49:04

Igen épp azt nézegettem, hogy mien auto az amiben kész a cső stb.. Hát ha tényleg ugy fog kinézni mint ahogy elkészitetted a látványtervet, akkor tényleg nem lesz egy "szürke" tömegbevegyülős autó, nagyon szép. És sok sikert az építéséhez.
Azt pedig nem gondoltam volna hogy egy 343 lovas moci van a kocsiban, nagyonvad:)

Hát igazábol én szemszögömből sok 5 ezer ft 10 percre. Biztos sok embernek nem jelent gondot kifizetni, de mive most én is kocsi vásárlás előtt állok (utcai) no meg a lakás részlet sem kutya mellete igy nem nagyon van fölös ugymondd kidobálni való pénzem.De ez már az én gondom:D
Azt nagyon megköszönném ha nem jelent különösebb gondot hogy ha tudnál vinni 1-2 kört:) Az élmény az mindig jo, és nem csak kocsin mulik.
süti beállítások módosítása