HTML

Végre tesztelhettem..:)

2009.09.15. 17:21 | duck | Szólj hozzá!

Hétfőn egy kis magánedzésen vettem részt néhány versenyzőtársammal (Túri Ati, Szántó Niki, Nagy Ádám), így hosszú idő után újra a kormány mögé ülhettem, hogy keresztbe rakhassam az új vasat. 

Az edzés nagyon jól sikerült. Egy lelazult benzincsövön és egy kis melegedésen kívül más technikai problémánk nem akadt, így próbálgathattam az összeszokást az új szerkezettel. Az autó nagyon kezes és elég erősnek is tűnik ahhoz, hogy 4.-ben le lehessen fűzni vele a nagykocka hosszabbik oldalát (lásd a videóban).

Ha minden jól megy, akkor nincs semmi akadálya, hogy jövő hétvégén elinduljak az év utolsó versenyén és már csak rajtam fog múlni, hogy milyen eredménnyel jövök haza. Az autó tudja a pro szintet minden tekintetben...:)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://duckdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr271384331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása