HTML

Taszár 6. hely :(

2008.09.16. 11:18 | duck | 3 komment

A taszári versenytől többet vártam. Pontosabban magamtól...

Reggel korán indultunk, fél hétkor már el is hagytuk a várost. Taszár nincs közel. Ezt sajnos tetézi, hogy az út egyharmadát nem túl jó minőségű autóúton kell végigzötykölődni.
10 körül értünk le. Nagy gondom volt, hogy a gépátvétel eszméletlen lassú mivolta miatt csak 11 körül vették át az autót, és csak ezután tudtam felmenni a pályára gyakorolni, ahol még életemben nem jártam. Az edzés során csak pár alkalommal tudtam feljutni a pályára így ne is éreztem még azt rendesen.







Hirtelen valamivel 12 után elkazdődött a verseny, se versenyzői felvonulás, se nézők.
Top16, top8, majd a top4-be jutásért összejerültem Tóth Zolival, aki biztosan terelgette hacsiját, így az első menet után visszahívást kaptunk. Zoli kezdett, ment egy szép kört, majd következtem én. Én is mentem egy szép kört, aminek a végét érthetelen okoból elhibáztam.... érthetetlen.


Itt 1 videó a hibáról


Na mindegy. Zoli megállíthatatlan volt és első lett! Gratulálok neki, megérdemelte.
Én így a hatodik helyen zártam Taszáron, de összetetben így is megmaradt a harmadik helyezésem.

Címkék: videók versenybeszámolók

A bejegyzés trackback címe:

https://duckdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr3665835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tóth Zoltán · http://ae86.blog.hu 2008.09.17. 12:53:50

Számomra is érthetetlen, hogy miért forogtál be a végén... azért jót versnyeztünk;) Kijárna már Neked is dobogó!

Üdv,
Z

duck 2008.09.17. 14:45:55

és se tudtam, aztán sokszor megnéztem a videót, amit Sam készített, és azon jól látszik, hogy szépen beérkezem az utolsó kanyarba teli gázzal, majd bele lépek a fékbe, hogy kiálljak a pályabíróhoz, de a fék (mivel a hátsó kerék még vadul forog) csak az első kereket fékezi, és egyből be is ránt keresztbe...:( hüly voltam, kicsit tovább kellett volna engedni. De ha nem hibázom, akkor újrahívás lett volna, és Te verhetetlen voltál Zoli.

Dobogó? Lesz még idén dobogó. Ha más nem majd összesítésben...remélem.
süti beállítások módosítása