HTML

carstyling 2010

2010.03.23. 00:24 | duck | Szólj hozzá!

Múlt hétvégén került megrendezésre a már szokásosnak mondható tuning kiállítás a Carstyling. Idén is kiállító volt a Magyar Drift Szövetség, és megjelentünk egy szép, nagy standdal. Többek között (Niki, Radír, Túri Ati) az én autóm is megjelent a szemlén. Mivel az autónak vannak még esztétikai hinyosságai, úgy döntöttem, hogy ebből megpróbálva előnyt kovácsolni, az amúgy sem túl szép ajtókat és motorháztetőt leakasztva állítjuk ki a masinát.

A taktika bejött. A nyitott autóra gyűltek a bámészkodók és millió képet csináltak az autóról. Mondhatni mindig kisebb tömeg volt a nyitott géptető és az utastér körül. Nagyon örültem, hogy a gépem ennyire népszerű a látogatók körében.

Mivel az egész hétvégét végigsaztisztáltam (stand összeszerelés, szétszedés, szállítás), így igencsak elfáradtam vasárnap estére, de úgyérzem megérte.

Köszönök mindenkinek mindent! :)

Címkék: általános érdekességek események

A bejegyzés trackback címe:

https://duckdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr781861250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása