HTML

Bent a motor!

2009.04.03. 20:08 | duck | 5 komment

Régen írtam, így van is mit. Az elmúlt hetekben gőzerővel épült a sárkány, amely remélhetőleg hamarosan morogni is fog...
A belső teret narancssárgára fényeztük, míg az autó alja és a motortér fehér fényt kapott. Hogy a felújított motor is mutasson a fészkében így a szelepdeklit narancsra fújtuk, és karbon borítások ölelik majd körbe. Szép lesz.

A csonkállvány alakításával sikerült egy kellemes kormányszöget kialakítani. Remélem hasonló végeredményt kapunk mint Ádám autóján van.
A nagy e46 m3 375-ös fékek elöl épphogy felfértek (picit alakítani kellett). Hátul az e36 m3 fékkel nincs gond az plugangplay módjára beépíthető.

Köszönet Jocinak és Adorjánnak!

Címkék: autóépítés

A bejegyzés trackback címe:

https://duckdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr151044622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Narancs_ 2009.04.03. 20:49:12

18-án Pro vizsgát!!! ;)

Azt megkérdezhetem ,hogy a féknyereg az festve van vagy szinter?Köszi..

duck 2009.04.03. 21:08:40

@Narancs_: hát persze, hogy szinter.
Tennék én akkor pro vizsgát, de még nem lesz mivel...:)

Narancs_ 2009.04.03. 22:44:02

Értem. Énis akarok csak rossi zöldet...de ahova vittem ott nem tudnak ilyen extrém szint.....Te hol csináltattad?
100%?? Még azért van majdnem 2 hét..

Joci86 2009.04.03. 22:56:24

Árpi! Én még reménykedek ,hátha!igyekszünk!

Szeri. 2009.04.03. 23:27:38

Szia Árpi!
Nagyon igéretes a masina!
Elkészült az ablak,szerintem jó!Ha még érdekes küldök róla képet,pár nap alatt megvan!
süti beállítások módosítása