HTML

PRO vizsga a zsebben

2010.03.29. 07:38 | duck | 2 komment

Múlt szombaton, azaz 27-én, az első hivatalos edzésen lehetőség nyílt a PRO vizsga letételére. Pár nappal korábban döntöttem úgy, hogy kilátogatunk a rendezvényre és megpróbálkozom a vizsgával.

Sajnos gumival elég rosszult álltunk, így jópár téli és 1-2 nyári (nem túl rózsás) szettel vágtunk neki a szombati napnak. Nap közben a téliket használtam el elsőknek, mert olyan volt mintha jégen, vagy legalábbis esőben mennék, majd a vizsgára hagytam egy viszonyalgosan jó állapotú nyári gumit.

A vizsgán Grózinger Zsolti ellen kellett mennem, és itt ki is jött, hogy ő új gumival én meg egy keskenyebb használttal mentem, mert picit mindig távolodott, pedig kinyomtam a szemét. A vizsga meglett. Mostmár PRO kategóriában mehetek, de a profitól még messze vagyok.



A hétvége tanúsága: Tsuiso csatákhoz új 235/45 17-es gumikat kell beszerezni, mert anélkül nem lesz esélyem...

Csak egy felfutás:
 

Címkék: érdekességek események edzésbeszámolók

A bejegyzés trackback címe:

https://duckdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr1001876511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása