HTML

Euroring - eső

2008.04.22. 21:59 | duck | Szólj hozzá!

Pár nap késéssel, de íme egy rövid beszámoló a hétvégi edzésről:
Az eseményt már nagyon vártam, hiszen már rég ki akartam próbálni az immár jól bekötött hidokézit, valamint a beállított első futóművet. Ez utóbbi nagyben hibáztatható a tököli edzésen történt számtalan beforgásom esetében.









Sajnos az edzés csak félnaposra volt meghirdetve, de mivel kevesen voltunk így este 6-ig le sem jöttem a pályáról.
Az eső többször is feláztatta az aszfaltot, amitől olyan lett mint a taknyos jég, de ez sem szegte kedvemet. Több tíz métereket csúsztam keresztbe a hidrókézit próbálgatva, míg egyszer sem kellett kereket cserélnem...:)
Mostmár csak minden második, harmadik körben csináltam beforgást, aminek nagyon örültem, hiszen ez objektívan mutatja, hogy fejlődöm.
Szóval nekem tetszett.
További képek: Carsandgirls.hu

Címkék: edzésbeszámolók

A bejegyzés trackback címe:

https://duckdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr8437839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása