Persze erre költeni nem nagyon akartam, így valami low budget-es dologra gondoltam. Ezen elhatározásomtól vezérelve szerdán vételeztem pár flakon narancssárga spray-t, és Fazék mesterrel gyártattam néhány matricát az általam tervezett logókból. Szerdán, Boncza barátommal nekiestünk az autónak, hogy ráerőszakoljuk egy kis dekornak nevezhető mintázatot. Ilyen lett:
És akkor térjünk rá a pénteki edzésre: Nagyon pozitív volt, hogy nem volt akkora tömeg mint a múltkori tököli edzésen. Rövid várakozásokkal tudtunk a pályára kerülni, és így elég sokat tudtam gyakorolni.
A hidrokézivel összenőttem, szeretem. Életemben először próbáltam ki a ballábfékes megoldást, ami a közeljövőben szintén a kedvencemmé válhat, hiszen nagyon finoman és szépeket lehet vele korrigálni padlógáz mellett.
A fejlődés jól látszik a gumifogyáson is. Öt pár felgumizott felnivel érkeztünk, de délre ez elfogyott. Kész szerencse, hogy Adorján tudott utánam hozni 10 továbbit, ami épphogy kitartott a nap végére. Egy jó állapotú 235/45 17-es gumi is csak egy felfutást bírt ki...:(
Elmondhatom, hogy már egészen biztos kézzel le tudom fűzni a pályát, figyelve a bólyáktól való távolságra is.
Beforgásaim nagy része (nem volt sok) általában valami új mozdulat (pl.: ballábfék) gyakorlása miatt következett be, ami örömteli fejlődés jele lehet.
A nap végére azért, hogy az utolsó körökre már ne tudjak feljutni egy kis műszaki hiba csak meglátogatott minket. Megadta magát az utasoldali ajtó zárszerkezete, így annak becsukását nem tudtuk megoldani, és ezért a kocsin lévő gumik a következő edzésig életben maradhatnak...