HTML

Tökölön nem volt tökölődés

2008.05.03. 14:44 | duck | 5 komment

Még mielőtt rátérnék az edzésbeszámolóra, kicsit írnék az előzményekről is. Már korábban elhatároztam, hogy annak ellenére, hogy ez a béta autó - a profi lassan de készülget - kellene rá valami kis díszítés, mert annyira tűnik ki a többi versenyautó közül, mint a terepruhás katona a bokorból...
Persze erre költeni nem nagyon akartam, így valami low budget-es dologra gondoltam. Ezen elhatározásomtól vezérelve szerdán vételeztem pár flakon narancssárga spray-t, és Fazék mesterrel gyártattam néhány matricát az általam tervezett logókból. Szerdán, Boncza barátommal nekiestünk az autónak, hogy ráerőszakoljuk egy kis dekornak nevezhető mintázatot. Ilyen lett:














És akkor térjünk rá a pénteki edzésre: Nagyon pozitív volt, hogy nem volt akkora tömeg mint a múltkori tököli edzésen. Rövid várakozásokkal tudtunk a pályára kerülni, és így elég sokat tudtam gyakorolni.

A hidrokézivel összenőttem, szeretem. Életemben először próbáltam ki a ballábfékes megoldást, ami a közeljövőben szintén a kedvencemmé válhat, hiszen nagyon finoman és szépeket lehet vele korrigálni padlógáz mellett.
A fejlődés jól látszik a gumifogyáson is. Öt pár felgumizott felnivel érkeztünk, de délre ez elfogyott. Kész szerencse, hogy Adorján tudott utánam hozni 10 továbbit, ami épphogy kitartott a nap végére. Egy jó állapotú 235/45 17-es gumi is csak egy felfutást bírt ki...:(

Elmondhatom, hogy már egészen biztos kézzel le tudom fűzni a pályát, figyelve a bólyáktól való távolságra is.
Beforgásaim nagy része (nem volt sok) általában valami új mozdulat (pl.: ballábfék) gyakorlása miatt következett be, ami örömteli fejlődés jele lehet.








A nap végére azért, hogy az utolsó körökre már ne tudjak feljutni egy kis műszaki hiba csak meglátogatott minket. Megadta magát az utasoldali ajtó zárszerkezete, így annak becsukását nem tudtuk megoldani, és ezért a kocsin lévő gumik a következő edzésig életben maradhatnak...


 

Címkék: edzésbeszámolók

A bejegyzés trackback címe:

https://duckdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr100452235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joci 2008.05.03. 15:54:26

Fuuu micsoda képek! Jó lett a dekor a kocsin, sokat nyom rajta. A képek alapján nagyon nagyon sajnálom, hogy nem lehettem veletek! a gumifogyasztásod árpi eléggé durva lett, főleg , ha eringre gondolunk ... Na remélem a legközelebbin ott lehetek, mert már kóros hiánytüneteket vélek magamon felfedezni!!!

duck 2008.05.04. 20:14:49

A dekor valóban sokat számít. Most vagy 3x annyian nézték végig a kocsit, és a pályán is feltűnőbb volt.... megérte..:)
Igazából csak a pócsi futamra akartam megcsinálni, de már rossz volt nézni azt a lehangoló egyszínű fekete dizájnt.

Gabó · http://www.gabofoto.extra.hu 2008.05.05. 13:42:25

Joci!
Már nekem is vannak elvonási tüneteim :(:(:( Az utolsó Drift eseményem az áprilisi EB és OB futam volt... Sebaj, majd Pócson 3 napon keresztül bámulhatom és filmezhetem a Driftet! :)

Árpi!
Mpócson indulsz az amatőr futamon ugye? :o)

duck 2008.05.05. 22:15:51

Pócson indulok és megverek mindenkit...:)))

Gabó · http://www.gabofoto.extra.hu 2008.05.06. 15:34:44

Oké, hajrá!!
Valószínűleg addigra már lesz külön belső kamera és egy profibb állvány is. (sok volt a szopás a tappanccsal :D) Csak ugye pénz, pénz, pénz... :(
süti beállítások módosítása