HTML

1 kis gyakorlás

2008.10.20. 14:48 | duck | Szólj hozzá!

Már nagyon vártam, hogy újra beülhessek a versenyautóba és elégethessem a maradék gumiállományomat, mivel jövőre nagyobb méretekben fogok közlekedni.
 
Éppen ezért 30 db gumival és nagy lelkesedéssel érkeztünk meg Tökölre, hogy még tél előtt egy jót tombolhassunk a pályán.

 
Sokat voltam a pályán, és igykeztem gyakorolni a cuizót, hiszen jövőre a PRO vizsga letétele után ez lesz a legizgalmasabb elem. Éppen ezért kerestem az alakalmat, hogy valakivel együt mehessek, főleg hátul. Szerencsére voltak pilóták akik hasonló szándékkal közlekedtek a pályán, így volt lehetőség a csaták próbálgatására.... mondhatom: hatalmas élmény!

A nap folyamán az összes gumit elhasználtam, sőt az utolsó felfutásra már kölcsön gumikkal mentem fel a pályára, hogy minden percet kihasználjak. Nagyon jól telt a nap.
Nagyon hosszú lesz a tél..:(

Címkék: edzésbeszámolók

A bejegyzés trackback címe:

https://duckdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr22723120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása