HTML

Haljon a motor!

2008.12.20. 16:54 | duck | 1 komment

 Ha az előző bejegyzés "Éljen a vems" címet kapta, akkor emellé már csak a haljon a motor passzolhat a végeredményt ismerve.
 
Az előző post még arról szólt, hogy juhéé benn van a vems és innentől meglesznek a gyári lóerők, hiszen a gyári elekrtonika csak vészprogramon volt hajlandó üzemeltetni a motort. Gondoltam, mivel nem a plusz lóerők hajhászása a cél, hanem csupán a gyári lóerők előcsalogatása, így nem lesz olyan nagy falat a programozása a rendszernek. Gondoltam én.
 
Adott volt egy programozó ismerős, aki számtalan autót programozott már, driftes körökben is van ref (mondjuk az turbós), aki elvállalta e nemes küldetést egy kevésbé csábító de elfogaható áron. Hamar bele is lett építve a vezérlő, és másnap be is állítottuk egy elhagyott útszakaszon pár gyorsulást megtéve.
 
Harmadnap Tökölön edzés volt. Boldogan és nagy elvárásokkal érkeztem meg a pályára és reméltem az autóm megtáltosodik... meg. Inkább megbokrosodik.
A második felfutásnál csúnya füst jelentekezett a kipuffból, majd a depóban az airboxot levéve láttuk, hogy a 2-es henger csúnyán feldologzza az olajat. Ez mág bármi lehet, gondoltuk. Akár gyűrűtörés, vagy valami egyéb. 
 
Mára kiderült: elolvadt a kettes henger és az egyes sem túl fitt. Mi lehet a baj??? Hát egyszerű. A progarmozás és annak szakmai hiányosságai. Dühös vagyok, na. Ez a kis malőr közel 8 kilóba került nekem, ha minden beleszámolok...:( 
Nem beszélve a járulékos költségekről...

Címkék: általános unalmas

A bejegyzés trackback címe:

https://duckdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr48833736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása